Google+

söndag 7 september 2008

Vi har fått awards!

Titta vad vi har fått! Inte en, utan två awards. Jag kan inte bestämma mig för vilka jag vill ge dem vidare till; det finns ju så många bra bloggar, men de två vi fick dem av ligger högt på min lista. Eftersom vi är nya bloggare, så är vi ju helt okända. Det kanske känns konstigt att få en award från någon man aldrig har hört tals om... Därför väntar jag lite till med att skicka dem vidare.

Den här är från Small Town Style, som jag själv är väldigt förtjust i med både husrenovering/tillbyggnad och inspirationsbilder. Det värmer ju lite när det är ett "proffs" man får gott betyg av...

Den här fick vi från Lösvirkesbyggarna, som man kan höra av namnet att de gör sitt eget hus. Det blir ett sekelskifteshus och eftersom det är ett sånt vi också gör, så är det alltid spännande att titta vad de har gjort. Tittar in till dem flera gånger i veckan.

Jättestort tack för dessa. Det är jätteinspirerande att få, särskilt såhär i början av sin "blogkarriär", tror jag...


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack tack för dina fina ord och för dina kommentarer på min blogg!

Ang. kalksten så har jag (nästan) bestämt mig nu -Det blir förmodligen det! Tack för din "pushning"

Sedan kan jag inte låta bli att dra på smilbanden när du skriver "proffs"... Själva ser vi oss som självlärda hemmapulare, med ett stort intresse i gamla hus *ler stort*

Kram
/Sara Small Town