Google+

lördag 22 augusti 2009

Omstart och nya uppdrag

Nu är det väldigt länge sedan jag skrev något, men nu ska det bli ändring på det. Det har hänt en del här hemma och jag ska verkligen försöka plita ner lite av det när jag får tid. Har inte suttit så mycket vid datorn i sommar och har missat jättemycket som hänt; även på mina favoritbloggar. Men det kommer jag väl snabbt in i igen, skulle jag tro....

Nedan är några bilder från snickeriet där Martin börjar lite smått igen. Han och hans bror har troligtvis fått ett ganska stort uppdrag, som gäller ett utbygge och snickerier, samt ett kök i sekelskiftesstil och det kommer jag nog få komma tillbaka till senare. Just nu är det ett annat kök på gång. Martin gjorde tidigare i år i ordning familjens badrum och nu är det alltså dags för köket.

Bitar med kantlist till de lådor till ett ekkök, som står näst på tur...

...och här är de blivande lådorna. Martin ska passa på att göra de som fattas inne hos oss på samma gång. Behöver jag säga att det ska bli skönt att få lite mer förvaringsmöjligheter...

Själv håller jag för tillfället till i badrummet och fixar lite. Mer om det imorgon; nu ska jag ut på en blogrunda. Martin är ute och roar sig, så då får jag väl göra det samma....



Inga kommentarer: