Google+

söndag 3 oktober 2010

Sommarens sista ros?

I sommar har vi börjat så smått med trädgården och förutom en del träd, var jag också tvungen att börja köpa lite rosor. Jag bara älskar rosor!
Den här är nog den enda som fortfarande blommar och det är nog en av dem jag tycker mest om. Jag har inte riktigt hunnit med att hålla bloggen uppdaterad, dels för att jag jobbat, men kanske främst för att vi hann med mycket under semestern. Därför kommer jag att försöka lägga till lite efterhand och då daterar jag dem efter när vi gjorde det. Det är främst i köket, salen, biblioteket samt nu också på toaletten nere, som det händer grejer. Det känns som det är nya beslut hela tiden att ta ställning till.
Så, även om det inte ser ut som det finns något nytt, så kan det göra det, bara lite längre tillbaks i tiden...
Jag fick också en utmaning av Norrfrids Eija och den ska jag strax besvara, jag lovar. Men just nu ska jag nog lägga mig lite bredvid min käresta i soffan och sticka lite innan ögonen säger ifrån.....

Malin

1 kommentar:

färgtrappan sa...

En vacker och rogivande bild på rosen.

Man måste inte göra blogginlägg jämt, det finns ju så mycket annat också.

Ha en fin höstvecka :)