Google+

tisdag 28 september 2010

Panel på toaletten

En dag hade vi brädor på horisontellt och vertikalt, men det senare gjorde verkligen stor skillnad för rummet.

Den gamla toaletten, som stått här sen vi flyttade hit har nu äntligen flyttat ut igen. Här kommer vår nya, fina snart att stå istället. Jag köpte nästan alla armaturer och badrumsporslin från Tyskland för en bra tag sen och det har stått och samlat damm länge nu. 

Till höger i bild blir det handfat, sedan hoppas jag på någon bänk med förvaring till vänster, men där har vi nog inte tänkt färdigt riktigt än...

I mitt huvud är rummet så gott som klart, vet hur jag vill att det ska se ut. Men såna som kommer hit och tittar är inte lika säkra, det syns ibland... Men jag tycker det är lite kul. Det ska bli så roligt när det blir färdigt!



Inga kommentarer: