Google+

torsdag 7 oktober 2010

Kvällsaktivitetet

Ikväll ska Martin på ett möte och rinkbandy och då ska jag passa på att måla så mycket jag bara hinner, så fort barnen somnat.
Tredje lagret färg på det tredje och sista köksfönstret. Sen ska det firas och piffas, för det blir väldigt mycket snyggare än träfärgat... Det kliar i fingrarna av lust att fixa redan nu!

Här ska toaletten stå och därför har jag börjat måla just där. Det är inte sällan det är kö på vår numer, enda toalett...
Ha en trevlig torsdagskväll på er också!
Malin

2 kommentarer:

färgtrappan sa...

Det blir fint.
Jag har också målat fönster idag.

Här har vi alltid kö till toa, för vi har bara en. Nejdå det har faktiskt gått riktigt bra att samsas om den, jag, mannen och de båda tonårsbarnen.

Ha det fint

Maria sa...

Åh vilken fin tapet ni hittat till toaletten! (gissar att det är ett prov som hänger på väggen över), var har ni hittat den?

Så kul att se hur det går för er, är inne o kikar lite nu och då.
kram!
/Maria