Google+

onsdag 4 november 2009

Luckor på gång...äntligen...

Nu är de äntligen på gång, våra luckor. Det ska bli så härligt att kunan stänga köksluckor och garderober och i allafall ge lite sken av att ha lite ordning....

Kaplistan. Det är en väldig massa småbitar...

...och här är speglarna sågade och frästa.

Jag ligger, som vanligt, lite efter med mina inlägg. Martin meddelade just att alla köksluckor är limmade och han har börjat limma garderobsluckor. Snart är det provuppsättning, sedan väntar slipning och målning med fyra lager färg! Snart färdigt alltså!!!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj , så spennende!! Skal bli spennede å se hvordan det blir!!

Masse lykke til! Dere er flinke:)

Klem Anette

Lösvirkesbyggarna sa...

Vad kul!
Du får vara snabb med bilder på resultatet så vi slipper vara nyfikna allt för länge! ; )
Kram Anna

färgtrappan sa...

Hej! Det ska bli spännande att se ert kök så småningom.
Är det OK om jag länkar till er från mig?

Ha det gott!

Linnéa sa...

Hej!
Vilken mysig och inspirerande blogg! Hit kommer jag gärna tillbaka. Jag tycker att ni fått det fantastiskt fint och ni verkar ha lyckats med att få den gamla känslan i det nya huset. Härligt!